Kevättalven treenit

Meku Kaikkonen
Viestit: 346
Liittynyt: 29.05.05 20:41
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: oulu
Viesti:

Kevättalven treenit

Viesti Kirjoittaja Meku Kaikkonen »

Treeniä pukkaa tällekkin vuodelle :grin: Joten tervetuloa treenaamaan tottista/näyttelyharkkoja la 24.1-09 klo 15 Nallikariin Pohton P-paikalle.
La 14.2-09 hakuillaan Valkeisjärven maastossa (pakkasraja -15), tarkemmat ajo-ohjeet saat kun ilmoittaudut allekirjoittaneelle :smile:

Tervetuloa käynnistämään kevätkausi treenien merkeissä :cool:

Terkuin
Meku&Vico
meku.k@mail.suomi.net
044 5060970
kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta
Avatar
Katja Pasanen
Viestit: 15
Liittynyt: 08.12.06 16:30
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Katja Pasanen »

Voi että, oispa mahtavaa!

Rita (lue:Minä) tarviski jotain näyttelyharjoitusta!(kaikkien muiden harjotusten lisäksi..)

Voi siis olla että kaks tumpeloa littyy mukaan :smile:
Mikään ei ole ystävällisempi otus kuin märkä koira <3
Avatar
Mariia Määttä
Viestit: 151
Liittynyt: 27.06.05 22:22
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Oulu city :)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mariia Määttä »

Onkos näitä kaikille yhteisiä TOKOtuksia suunnitelmissa? :grin:

Täällä olisi muutenkin innokkaita reenaajia, ja jos jollakin on TOKO reeniseuran puutetta. Reenaaminen seurassa on mukavampaa kuin yksin pakertaminen. :wink: :mrgreen: Saa viskata maililla : mariiah_88@hotmail.com

Mariia ja karvakaverit
Ryhymärämä

[pitäen sisällää Maijan ja Briardi lapset Tassulan Atson, Hymynen ja peeni TeTe]
Meku Kaikkonen
Viestit: 346
Liittynyt: 29.05.05 20:41
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meku Kaikkonen »

Yhteistreenit la 28.3 alk klo 11!
Viskatkaa mua maililla, niin suunnitellaan yhdessä mitä treenataan ja missä treenataan (ilmoittakaa viimeistään to 26.3, kiitos) :smile:

Terkuin Meku&Vico
meku.k@mail.suomi.net
kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta
Avatar
Mariia Määttä
Viestit: 151
Liittynyt: 27.06.05 22:22
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Oulu city :)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mariia Määttä »

No mitkäs reenit sitä viikonloppuna on.? Ja missä.? Kyselempäs että pitääks mein imottautua jos on meille passelissa paikassa yms.
Ryhymärämä

[pitäen sisällää Maijan ja Briardi lapset Tassulan Atson, Hymynen ja peeni TeTe]
Meku Kaikkonen
Viestit: 346
Liittynyt: 29.05.05 20:41
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meku Kaikkonen »

Kiitos kaikille eilisistä treeneisä, upea ilma ja mukavaa seuraa :grin: Nopsaa vierähti nelisen tuntia hakuillen ja tottistellen :cool:

Seuraavat treenit on la 11.4 alk klo 11 samoissa merkeissä kuin eilen eli aloitellaan haun treenaamisella ja siirrytään siitä tottistelemaan.
Ilmoitathan minulle (maililla) to 9.4 mennessä, jos pääset mukaan treenailemaan, kiitos!

Terkuin
Meku

ps. Mariia, kuulin vasta eilen treeneissä että olit tänne palstalle laittanut viestiä. Pyysin nimenomaan minulle henk.koht ilmoittamaan, jos on tulossa treenaamaan jotta ilmoitan sitten kaikille yhdessä paikan missä ja mitä treenataan(eli mitä enenmistö treenaajista päättää mitä haluaa treenata). Maililla/puh ilmoittaminen saavuttaa minut parhaiten (tätä palstaa kun en joka päivä käy lukemassa). Mutta ilmoitathan seuraavalla kerralla minulle, jos olet halukas tulemaan mukaan treenaamaan :smile:
kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta
Avatar
Mariia Määttä
Viestit: 151
Liittynyt: 27.06.05 22:22
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Oulu city :)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mariia Määttä »

^ Mää sulle laitoin vielä mailia torstaina. Mutta sitten, kun ei kukkaan vastannu niin annoin olla. Mulle tulikin kyllä vkl yllättäviä menoja, että sinänsä ei niin haitaksi ollut, Mutta paremmalla onnella. :smile:

Eilen kyllä oli mahtava ilma; ihan melkein kateellinen oon, kun ite joutu olemaan sisällä koko valoisan ajan.

Mariia
Ryhymärämä

[pitäen sisällää Maijan ja Briardi lapset Tassulan Atson, Hymynen ja peeni TeTe]
Meku Kaikkonen
Viestit: 346
Liittynyt: 29.05.05 20:41
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meku Kaikkonen »

Laitoit minulle mailia? :wonder: En ole kyllä saanut sinulta mailia torstaina...

Mut seuraavaan kertaan...ja jos en vuorokauden sisällä ole seuraavalla kerralla sinulle mailiin vastannut (joku vika ehkä??) niin pirautappas minulle :smile:

Meku
meku.k@mail.suomi.net
044 5060970
kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta
Avatar
Mariia Määttä
Viestit: 151
Liittynyt: 27.06.05 22:22
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Oulu city :)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mariia Määttä »

^ Juu laitoin laitoin. Ja ihmettilinkin sitä ettei mitään kuulunu, kun yleensä vastaat aika nopeeta maileihin. No se ei oo sitten löytänyt tietään perille. :shock: :pissoff:

Noh seuraavalla kerralla jos ei Kuulu mitään niin kokeilen sit puhelimen kautta.

Mariia
Ryhymärämä

[pitäen sisällää Maijan ja Briardi lapset Tassulan Atson, Hymynen ja peeni TeTe]
Vastaa Viestiin