Tietokone hajosi - lehtimateriaali hakusessa

Keskustelua briardien hoidosta, kasvatuksesta, koulutuksesta, terveydestä jne.
Susanna Hemming
Viestit: 3
Liittynyt: 31.05.06 18:00
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Pyhtää
Viesti:

Tietokone hajosi - lehtimateriaali hakusessa

Viesti Kirjoittaja Susanna Hemming »

Moi!

Mulla oli lehti viimeistelyä vaille valmiina, kun kovalevy sanoi työsopimuksensa irti ja kaikki lehtimateriaali (sekä kaikki muukin kovalevyltä) katosi bittiavaruuteen.

Kesän lehti tulee siis myöhästymään, mutta toivottavasti ei kovin paljon. Olen yrittänyt laittaa viestiä jokaiselle, jolta on jotain materiaalia tähän numeroon tullut, mutta ihan kaikkien yhteystietoja en ole löytänyt (enkä ihan täysin varmasti luota siihen, että kaikkea tässä paniikissa edes muistan), joten olkaa kilttejä ja laittakaa aineistot uudestaan, jos ne teillä vain suinkin on vielä tallessa. Kuvat onneksi löytyvät, mutta tekstit tarvitsisin toistamiseen, että voin aloittaa lehden kasaamisen alusta uudestaan heti kunhan vain saan uuden kovalevyn (tänään toivottavasti) ja saan asennettua siihen kaikki tarvittavat ohjelmat...

No, tulipa taas kantapään kautta opittua, että niitä varmuuskopioita pitää ottaa ihan koko ajan, ei riitä vain silloin tällöin harvakseltaan…

Olen pahoillani tapahtuneesta ja toivon kärsivällisyyttä kaikilta! Yritän saada lehden painoon niin pian kuin suinkin mahdollista.

Susku
Minna Tikkanen
Viestit: 155
Liittynyt: 24.05.05 13:28

Viesti Kirjoittaja Minna Tikkanen »

Tämä on aina välillä tämmöistä tänä tietotekniikka-aikana! Yritetään hyvät ystävät jelpata Susannaa kaikin mahdollisin tavoin, että lehti saataisiin kasattua toistamiseen mahdollisimman pian! Ei mikään kovinkaan kiitollinen tehtävä Susannalle... tehdä tuplatyö! Ja pitäkää hyvät ihmiset muistissa heinäkuisen briardtapahtuman viimeinen ilmoittautumispäivä! Se on siis 25. kesäkuuta ja tarkemmat tiedot tapahtumasta löytyvät tapahtuman omalta sivustolta, jonne linkki yhdistyksen etusivulta! Toivottavasti tavataan - Paimiossa!
Vastaa Viestiin