Rokuan leiriläiset

Keskustelua briardien hoidosta, kasvatuksesta, koulutuksesta, terveydestä jne.
Avatar
Jonna Koukkari
Viestit: 9
Liittynyt: 18.05.05 16:03
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Rokuan leiriläiset

Viesti Kirjoittaja Jonna Koukkari »

MInkä verran koiria ihmisineen on tulossa syyskuun briardleirille Rokualle?
Minna Tikkanen
Viestit: 155
Liittynyt: 24.05.05 13:28

Viesti Kirjoittaja Minna Tikkanen »

Heippa Jonna! Omasta puolestani voin sanoa varmasti, että tulossa ollaan - uuden pentuni Hunkan (sekä mahdollisesti vanhukseni Illin) kanssa. Lisäksi on vähän sellaista "näppituntumaa", että aika paljon uusia pentuja olisi tulossa... Ihan tämän kevään ja kesän aikana meille tänne Kainuuseen on tullut puolenkymmentä uutta pentua ja kuulemani mukaan myös Oulun seudulla (ja Joensuussa... :) on briard-vahvuus llisääntynyt...
Eli ei muuta kuin sankoin joukoin Rokualle rentoutumaan... !!
Avatar
Karoliina Hulkko
Viestit: 717
Liittynyt: 18.05.05 16:07
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karoliina Hulkko »

Vahvitusta on saatu todellakin tänne mutta ihan 100% varmaksi ei osaa sanoa että ollaanko tulossa mutta pyrkimys on aina sen 100%. :wink: :lol:
Avatar
Mariia Määttä
Viestit: 151
Liittynyt: 27.06.05 22:22
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Oulu city :)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mariia Määttä »

Minä ja Atso ainakin tullaan!!! Erkkari kun meni sivu suun, niin sinne leirille nyt sitten tullaan varmana. :) Kiva tutustua uusiin piparti immeisiin ja piparteihin. :wink: Toivottavasti saahaan moni lukuinen porukka mukaan. :grin:

Kesäisin terkuin Atso ja Mariia
Ryhymärämä

[pitäen sisällää Maijan ja Briardi lapset Tassulan Atson, Hymynen ja peeni TeTe]
Meku Kaikkonen
Viestit: 346
Liittynyt: 29.05.05 20:41
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meku Kaikkonen »

Täällä ainakin ootetaan leiriä kuin kuuta nousevaan :lol:
Muistattehan että sitovat ilmoittautumiset minulle viimeistään 20.8, mökkejä on varattu käyttöömme rajoitettu määrä joten vain nopeat elävät :mrgreen: eli muistakaa ilmoittaa minulle tulostanne leirille ajoissa!
Olen ollut ko paikassa jo pari kertaa leireilemässä edellis vuosina, pidän paikasta todella paljon kaikinpuolin. Eli sii juu syyskuussa Rokualla :cool:

Meku&Vico
Tarja Väisänen
Viestit: 29
Liittynyt: 01.06.05 10:26
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Tarja Väisänen »

Kolmisen viikkoa on siis vielä miettimisaikaa, jos sitten enää on tilaa.
Todella kiva leirille olisi kyllä päästä omaa pentuakin tutustuttamaan kunnolla toisiin briardeihin ja viettämään aikaa muutenkin koiratouhuissa.

Kävin Rokuanhovin sivuja katsomassa jo aiemmin, paikka vaikuttaa oikein kivalta. Mökkien hinnat vaan ovat minusta aika kalliita. 76 e/2-hh mökki/yö. Toki voivat olla ihan hintansa arvoiset mutta jos kaksikin yötä on paikalla (pe illasta sunnuntai päivään) niin aikalailla hintaa tulee viikonlopulle.

Rokuanhovin kartassa näkyi mökkien sijoittelu, onko niistä esim. jotkut vierekkäiset mökit varattu briardileiriläisten käyttöön? Kuinka monelle mökkejä on?

Alanpa yrittämään järjestellä osalle koiristani hoitajaa jotta tiedän pääsenkö mukaan. Vai ottaisikohan kaikki neljä mukaan? Koirien määrää/mökki kai ei ole rajoitettu? ':smile:'
Terveisin Tarja & Essi, Rosa, Ilona, Milla, Prinsessa ja Unelma
Meku Kaikkonen
Viestit: 346
Liittynyt: 29.05.05 20:41
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meku Kaikkonen »

Olen varannut pe-la yöksi 5kpl mökkejä ja la-su yöksi kaikki 10kpl(siis ovat samassa rivissä vierekkäin), jotka sijaitsee 50m päässä hotellista/ravintolasta. Mökkejä toki on enenpiki laajasti Rokuan aluetta, mutta minusta on kätevintä että ollaan kakki `samassa rivissä´ ja ei tule turhaa autolla ajelua...mitä tietty haku/jälkimetsään jokunen matka. Mutta kaikki muu tarjonta/palvelu on lähettyvillä :smile:
Mökkien hinnathan on sitä luokkaa, mitä noinkin hieno paikka tarjoaa. Eli mielestäni ovat kyllä hintansa väärtejä upeineen maastoineen. Ja mökin hinnathan jaetaan siellä olijoiden kesken. Eli jos on 2hlöä mökissä yhden yön, niin hintahan on silloin 38€/hlö...eli ei minusta kallista!
Mökeissä on omat wc:t/suihkut/jääkaapit yms, lattiatilaa ei ole runsaasti eli mökit ei ole ns oleskelutiloja. Ohjelmaa/illanviettoa siis voimme viettää kodassa makkaraa paistaen tai ravintolassa jalalla koreesti laittaen :wink: ...kuka siis jaksaa/haluu treenailun päätteeksi :lol:

Alueella on myös caravaanari-alue, jos joku haluu tulla asuntoautolla. Siitä kannattaa itse tiedustella Rokuanhovilta, onko paikkoja/mitä maksaa yms.

Terkuin Meku
Meku Kaikkonen
Viestit: 346
Liittynyt: 29.05.05 20:41
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meku Kaikkonen »

Muistuttaisin jäseniämme että viimeinen ilmoittautumispäivä leirille on tulevana sunnuntaina 20.8!!
Vielä mahtuu mukaa viettämään böödimäistä vkl:a :cool: . Jos olet tulossa käymään vaikka vain päiväkseltään, niin ilmoitathan asiasta minulle sunnuntaihin mennessä...thänks :smile:

Terkuin Meku&tiitiäinen :wink:
Vastaa Viestiin