Koiranpentu

Keskustelua briardien hoidosta, kasvatuksesta, koulutuksesta, terveydestä jne.
Annina Björlund
Viestit: 40
Liittynyt: 16.05.07 08:58
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Annina Björlund »

Niinhän se..ikä kun alkaa painamaan edes vähän, niin rauhoittuu..tosin mun entinen koirakaan ei rauhoittunut vasta viikkoa ennen piikille joutumista..ja eli kuitenkin 13-vuotiaaksi. tosin sen sähläämiset olivat erilaisia kuin danten. kyllä sekin innostui muista koirista, mutta kun niitä oli kuitenkin kaksi meillä, niin se osasi edes jotensakin käyttäytyä.. :roll: :wink:
Se on seppo Ilmarinen sanan virkkoi, noin nimesi:
"Lienen tullut tuntemahan tuon on seppo Ilmarisen,
kun olen itse Ilmarinen, itse taitava takoja."
-Kalevala, 10. runo-
Avatar
Karoliina Hulkko
Viestit: 717
Liittynyt: 18.05.05 16:07
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karoliina Hulkko »

Tässä tuli mieleen että on kyllä luojan lykky että Lara on tuommonen rauhallinen nyt aikuisena kun Neve tuli taloon, olisin ihan helisemässä noiden kahden kanssa jos Lara vieläkin kaahottaisi menemään. :mrgreen:

Mut täytyy sanoa että on ihan eri asia kun briardi innostuu kuin jos se toinen innostuja on terrieri. :grinlaugh: Vaikka ne olisi yhtä eloisia niin kyllä tuo briardin liitoksista repeäminen on jotain sellasta että joskus sitä katsoo nauttien ja joskus se pistää niin vihaksi ettei tosikaan. :lol:

Tänään aamulla kun reeneihin oltiin menossa ja siellä reenasin aina vuorotellen molemmat ja ensin maakoukussa oli Lara kiinni ja sitten Neve, olin sitten reenannut molemmat ja otin Neven pois sieltä maakoukousta niin voi luoja sitä riemua kun pääseeee rrrrrriiehhuumaaaaaan!!! Ja Laralla ei eväkään värähtänyt mutta Neve, voi kiesus sitä menoa. Se juoksi pitkin kenttää kun pois oltiin lähössä ja tyypilliseen tapaan satatuhatta lasissa ja täysillä. Onneksi se omistaa vielä jonkunlaiset korvat edes. :grinlol:

Toisaalta taas on kiva kun Neve on tommonen 24/7 koira kaiken suhteen, Lara kun on niin rauhallinen että se on enemmän siellä herättelyn puolella kun Neve syttyy jo nanosekunnissa kaikkeen.
Annina Björlund
Viestit: 40
Liittynyt: 16.05.07 08:58
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Annina Björlund »

Hehe, hauskaa! :grinlaugh:
Se on seppo Ilmarinen sanan virkkoi, noin nimesi:
"Lienen tullut tuntemahan tuon on seppo Ilmarisen,
kun olen itse Ilmarinen, itse taitava takoja."
-Kalevala, 10. runo-
Vastaa Viestiin