Briard-lehti - tai sen puuttuminen

Keskustelua briardien hoidosta, kasvatuksesta, koulutuksesta, terveydestä jne.
Avatar
Siru Erkkilä
Viestit: 237
Liittynyt: 08.02.06 11:10
Suomen Briard ry: jäsen
Koirat:: Zhamanen X-pressive "Bruno" vm. 2005
Tresor de Brie Ikas Fauve AF "Isak" vm. 2008

Briard-lehti - tai sen puuttuminen

Viesti Kirjoittaja Siru Erkkilä »

Kuka tietää Briard-lehden postituksesta ja kertoisi minulle, mihin minun Briard-lehteni on taas joutunut? Jäsenmaksu on maksettu (jopa tuplasti!), osoitetiedot eivät ole muuttuneet ja kaikki pitäisi muutenkin olla suht´ selvää. Niin, paitsi lehteä ei näy ei kuulu. Olen tänä vuonna saanut yhden lehden (nro 1) ja seuraavia numeroita kysellessäni, en ole saanut sen enempää vastausta kuin lehteäkään. Ei kiva! :mad:
Meku Kaikkonen
Viestit: 346
Liittynyt: 29.05.05 20:41
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meku Kaikkonen »

Lehdentekijän sekä jäsensihteerin yhteystiedot löytyvät joka lehdestä sekä yhdistyksen nettisivuilta.
Ymmärtääkseni Siru olet ollut jo heihin yheydessä aikaisemmin syksyllä ja saanut vastauksen että tietosi lisätään listaan jos ne on jostain syystä sieltä `tippunut´ pois. Kaipailit silloin lehteä nro3, joten uskoisin että lehti lähetetään sinulle samalla kun seuraava lehti. Mutta olen laittanut viestisi eteenpäin, josko aikaisemmin lehden saisit...jos vaan postinkantaja sen perille asti kantaa!
Jos maksaa jäsenmaksun `tuplasti´, siirtyy jäsenmaksu automaattisesti seuraavalle vuodelle (eli olet maksanut jo valmiiksi vuoden 2008). Mutta jos haluat rahasi takaisin tulee sinun ottaa yhteyttä rahastonhoitajaan (tiedot löytyvät netistä&lehestä).

Yhdistys/hallitus on tehnyt uudistuksia jäsenlistan osalta, karsittu ei-maksaneita ex-jäseniä (sihteeri kuitenkin ennen listalta poistoa on lähettänyt muistutuksen maksamattomista jäsenmaksuista ko henkilöille). Ketään ei siis listalta ilman syytä poisteta, vaan ajatuksena ja tavoitteena saada jäsenlista ajantasalle ja karsia turhia kuluja jotta saadaan yhdistysksen taloudellinen tilanne kohenemaan.
Ja kentis joskus tulevaisuudessa saisimme uuden (hienomman) lehden luettavaksemme :rock2:

Meku,pj
Riikka Pitkänen
Viestit: 47
Liittynyt: 18.05.05 19:27
Suomen Briard ry: jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Riikka Pitkänen »

Siru jos "helpottaa" et ole ainut jonka lehdet jääneet matkalle... (tuskin olemme ainoat?)
Eipä näy tänne meidänkään kulmille lehti osaavan, vaikka osoite on pysynyt jo monet vuodet samana, samoin postilaatikon paikka sekä jäsenmaksut hoidettuna! :wink:

Täytynee vaatia lehti useammin, oppisi reitin paremmin... :bat:
-Älä sitten väitä, ettei sinua varoitettu!-
Vastaa Viestiin