Annina ja Dante

Briardkeskustelijat esittäytyvät.
Annina Björlund
Viestit: 40
Liittynyt: 16.05.07 08:58
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Jyväskylä

Annina ja Dante

Viesti Kirjoittaja Annina Björlund »

Terve. Tuossa äsken kirjauduin tälle foorumille ja ajattelin heti avata sanaisen arkkuni ja uskaltautua esittäytymään.
Eli olen 25v Jyväskyläläinen nainen, valmistumassa sepäksi Petäjävedeltä tämän kuun lopussa.
Sain tuossa puolisen vuotta sitten eli marraskuussa ns sijoituskoiraksi briard-uroksen. Dante etsi uutta kotia ja oli 5v silloin. Maaliskuussa jo tuli sitten heti 6v täyteen herralle. Hyvin olemme pärjänneet eikä ikävää ole tuntunut olevan Dantella vanhaan kotiin.
Dante on erittäin persoonallinen karvakorva, vauhdikas kuin mikä ja jokaisen ystävä. Aina haluamassa tutustua uusiin ihmisiin (myös vastaantulijat) ja koiriin. Väsyneenä saattaa poika vähän ärähtää muille koirille, jos ei jaksa enää leikkiä, mutta sitä sattuu harvoin, sillä Dante on äärimmäinen energiapakaus. Energiaa ja voimia riittäisi vaikka pienelle kylälle..
Dantea en käytä näyttelyissä muutamien ns. virheiden takia. Tosin en ole siitä harmissani, sillä en pitäisi näyttelyissä kiertämisestä. :wink:

Elämä sujuu rauhallisesti, mitä nyt pienehö korvatulehdus tuossa talven aikana jouduttiin hoitamaan. Toivottavasti näiltä pikku ongelmilta (ja isommiltakin) säästyttäisiin mahdollisimman paljon ja kauan.

Mutta että sellaista... :cool:
Se on seppo Ilmarinen sanan virkkoi, noin nimesi:
"Lienen tullut tuntemahan tuon on seppo Ilmarisen,
kun olen itse Ilmarinen, itse taitava takoja."
-Kalevala, 10. runo-
Salla Nivala
Viestit: 1
Liittynyt: 15.06.07 23:23
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Salla Nivala »

Tervehdys!


Mutkan kautta eksyin tänne, ja Dantestahan täällä kerrotaankin :adore: Dante oli siis mun kaverin koira, ja mäkin ehdin Dantea hoitaa meillä yökylässä sen junnuaikana ja jokusen kerran oon nähnyt sitä aikuisenakin :grin:

Tosi kiva koira kyllä :grin: Hyvät jatkot :hello:
Annina Björlund
Viestit: 40
Liittynyt: 16.05.07 08:58
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Annina Björlund »

Katsos, tervehdys! Jeps, Dante on tosi tosi mukava otus! Seuraa mua joka paikkaan! :D
Kiva "tavata" Danten entisen omistajan kavereita! :wink:
Se on seppo Ilmarinen sanan virkkoi, noin nimesi:
"Lienen tullut tuntemahan tuon on seppo Ilmarisen,
kun olen itse Ilmarinen, itse taitava takoja."
-Kalevala, 10. runo-
Vastaa Viestiin