Sanna & Leevi

Briardkeskustelijat esittäytyvät.
Sanna Norhio
Viestit: 31
Liittynyt: 18.05.05 16:23
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Helsinki

Sanna & Leevi

Viesti Kirjoittaja Sanna Norhio »

Esittäydytään nyt sitten täällä, kun ei vanhalla palstalla koskaan ehditty. :wink:

Olen Sanna, 23-vuotta ja opiskelen toista vuotta Helsingin Kauppakorkeakoulussa. Juuri nytkin pitäisi lukea tenttiin, mutta jostain syystä tämän uuden keskustelupalstan kokeileminen tuntuu niiiin paljon mielenkiintoisemmalta kuin kvantitatiivinen suunnittelu...

Leevi (Boondock's Bet My Boots) on ensimmäinen briardi ja tulojärjestyksessä toinen koirani. Vanhin koirani Roosa on rodultaan cavalier kingcharlesinspanieli. Tässä on rotuyhdistelmä, jota mm. Rainer Vuorinen on lenkillä meitä vastaan tullessa ääneen ihmetellyt... No, en ole ainoa briardisti, joka on tällaisen yhdistelmän keksinyt. Vai mitä Henna? :grin:

Leevikin tuli tuossa joulun aikoihin veteraani-ikään. Eipä meillä kuitenkaan ole vauhti juurikaan hidastunut. :cool: Tämä vuosi kierretään ainakin vielä näyttelyissä, kun tuo turbopappa rakastaa olla huomion keskipisteenä...
Henna Mattila
Viestit: 206
Liittynyt: 18.05.05 21:32
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henna Mattila »

Cavasta saa mukavan ison kontrastin briardiin. Ja mä en sentään kokeillu niitä yhtäaikaa!


Pirteyttä Leevinkin vanhuusvuosiin! Toivottavasti tulevaisuudessa Leevin vetskukehät vaihtuu pentunäyttelyihin... vaikka jo ens vuonna :wink:
Liisa Volanen
Viestit: 26
Liittynyt: 22.10.05 08:30
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Pertunmaa

Viesti Kirjoittaja Liisa Volanen »

Eihän Leebuska vielä ole vanha !! Vastahan se meiltä lähti, muistatkos Sanna. Mua itketti ihan sikana kun kaunista poikaa lähdettiin viemään ihan pääkaupunkiseudulle asti.
Iso pusuhali Leevillle Liisa-äipältä !
L
Sanna Norhio
Viestit: 31
Liittynyt: 18.05.05 16:23
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sanna Norhio »

Kiitos Liisa-äippä! Leevi lähettää myös Pullalle pusuja!

Tehdäänpä pieni päivitys tässä. Meille on tullut perheenlisäystä, viikko sitten joukkoomme liittyi kaunis pieni tyttöpentu, amerikancockeri rodultaan. Indie on tytön nimi, mutta myös Inkeriksi kutsutaan. :wink: Katsotaan mitä tulevaisuus meille tuo, yhtä kovat ovat odotukset kuin on tytön sukutaulukin...

Myös tuossa keväällä perheemme lisääntyi komealla hevosella, jolla pikkusiskoni kilpailee. He voittivatkin jo kesällä kenttäratsastuksen joukkue SM-hopeaa ikäsarjassaan! :cool:

Niin, mulla on nyt kolmas vuosi meneillään HKKK:lla, mutta vauvanhoito vie kyllä kaiken mielenkiinnon. Onneksi voi aina hyödyntää tota akateemista vapautta...

t. Sanna
Vastaa Viestiin