Jonna ja Kii

Briardkeskustelijat esittäytyvät.
Avatar
Jonna Niinikangas
Viestit: 28
Liittynyt: 04.07.08 23:46
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Kolari

Jonna ja Kii

Viesti Kirjoittaja Jonna Niinikangas »

Pohjoisen joukkoihin saapui syyskuisena perjantaina uusi vahvistus, kun Walk the Line bar bar beskydy eli lyhyemmin Kii muutti meille Kolariin. Pitkään on meille koiraa haeskeltu ja viimein nappasi, kun Noora Kosonen toi narttupennun Tsekistä ja sijoitti sen meille. :grin:
Briardi on minulle rotuna uusi. Olen partikseni kanssa tokoillut ja innokas pk-harrastajanalku, siksi briard alkoi kiinnostaa. Odottelemme innolla neidin kasvamista, jotta pääsemme kokeisiin ja leireille.

Pientä oli Kolarissa vastaanottamassa parson Wanda ja kissa Väinö perheen kaksijalkaisten lisäksi. Alku on mennyt hienosti, ja pentu ja rotu muutenkin tuntuu juuri siltä, mitä toivoinkin.
Avatar
Karoliina Hulkko
Viestit: 717
Liittynyt: 18.05.05 16:07
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karoliina Hulkko »

Heippa Jonna!

Mukava saada pohjoiseen lisää vahvitusta, joten ei muuta kuin tervetuloa joukkoon ja onnea uudesta tulokkaasta! :grin:


Terkkuja,
Karo ja briardit Lara & Neve
Avatar
Jonna Niinikangas
Viestit: 28
Liittynyt: 04.07.08 23:46
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Kolari

Uusi blogi

Viesti Kirjoittaja Jonna Niinikangas »

Jassoo, elikkäs uusi briardin(pennun) ja koirien kanssa elämisestä kertova blogi on syttynyt bittitaivaalle. Onnellisin asia on se, että minulle tästä jopa maksetaan. Käykäähän tsekkaamassa ja kommentoikaa, jos kiinnostaapi, päivitän sitä kerran viikossa.

http://kiipelissa.blogspot.com/

Pääsee myös lehden nettisivuilta eli www.luoteis-lappi.com/blogit.html

Jonna ja Kiiriiviö
Vastaa Viestiin