Edin lauma

Briardkeskustelijat esittäytyvät.
Nina Pakkanen
Viestit: 77
Liittynyt: 19.05.05 08:19
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Edin lauma

Viesti Kirjoittaja Nina Pakkanen »

Mun nimi on Edi ja oikea nimi siinä rekisterissä on Smooth Breeze Master of Puppets - mun harrastuksista kivoin on leikkiminen kavereitten kanssa ja mamin kanssa puuhastelu silloin kun kaverit eivät ole läsnä :grin: Mä olen mustan värinen briardi, ja mielestäni tosi komea, rehti ja reilu kaveri. Mun lemppariruokaa on liha (kaikessa muodossa), HKn lihapullat (niitä mä saan aina koulutuskentällä ja jäljellä) ja banaanit sekä porkkana - mä olen nimittäin kaverit kuullut että ne on terveellisiä! :wink:

Mami on töissä jossain aina päivät ja Nina nimeä se tottelee. Jostain syystä sen mielestä on kauheen kiva mua rapsutella, halailla ja pussailla päivästä toiseen - onneks se älyää antaa siinä välissä vähän ruokaa ja käyttää kivoilla lenkeilläkin. Ehkäpä se on ihan kiva mami....

Janne on meidän isi, se setä joka asuu myös meillä kotona. Se on kanssa aina päivät töissä ja tykkää pelata pallopelejä. Meidän yhteinen puuha on vaanimisleikki (se on muuten pojat tosi hauska peli!) ja sitten toi jalkapallon kattominen telkusta, silloin kun mä en ole liian väsynyt siihen touhuun.

Meidän lauma asuu Kirkkonummella, Masalan vieressä Sundbergissä. Siellä on meri, peltoja ja metsää lähellä - ja oikeestaan se on ihan jees mesta asustella. Siellä asuu hirveesti mun kavereitakin, joista tytöt on mun mielestä kivoja mutta pojat ei. Tilda partis on mun bestis, ja se on eri hauska tyttö, sillä sen karvat on aina vielä enemmän solmussa metsässä leikkimisen jälkeen kun mun. Meidän äidit ei oikein innostu kun ollaan kuraojassa painimassa tai muuta vastaavaa - mutta me tykätään siitä hirveesti.

Terveisiä jaloille lajitovereille.
-Edi