Muistutus erkkarista!

Keskustelua briardien hoidosta, kasvatuksesta, koulutuksesta, terveydestä jne.
Meku Kaikkonen
Viestit: 346
Liittynyt: 29.05.05 20:41
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: oulu
Viesti:

Muistutus erkkarista!

Viesti Kirjoittaja Meku Kaikkonen »

Heips kaikille!

Muistuttaisin, että viimeinen ilmoittautumispäivä erikoisnäyttelyymme on yli huomenna eli perjantaina 22.6-07.
Joten ennen juhannusta maksetut ja postitetut ilmot ovat mukana yhdistyksemme päätapahtumassa Haukiputaan Virpiniemessä :grin:

Nähdään Virpparissa heinäkuussa :hello:

Meku, pj
Meku Kaikkonen
Viestit: 346
Liittynyt: 29.05.05 20:41
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meku Kaikkonen »

Lisäänpäs tähän samaan ketjuun, ku erkkarin jutskista on kuiteski kysymys :smile:
Eli jos joku on majoitusta vailla erkkari vkl:na la 14.7 -su 15.7 väliseksi yöks, olisi minulla tarjota Virpiniemen retkeilymajasta 2hengen huone hintaan 24€/hlö (sis liinavaateet, pyyheliina sekä aamiaisen).
Pikaisesti minuun yhteyttä, niin varaan sen tarvitsijalle.

Muistutus vielä tuomari-illallisesta Sokeri-Jussissa la alk klo 20, ilmoittauduthan illalliselle viimeistään 6.7. allekirjoittaneelle :food: :drink:

Terkuin Meku
044 5060970
meku.k@mail.suomi.net
Meku Kaikkonen
Viestit: 346
Liittynyt: 29.05.05 20:41
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meku Kaikkonen »

Muistutus!!
Tuomari-illalliselle viimeinen sitova ilmoittautumispäivä on huomenna perjantaina 6.7-07 :drink: :food:

Meku
Noora Kosonen
Viestit: 56
Liittynyt: 15.06.05 20:16
Suomen Briard ry: jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noora Kosonen »

Hyödynnän myös tätä ketjua. Jos joku on majoitusta vailla 13.7. eli pe yöksi, niin meillä on varattuna yksi Virpiniemen paritalon puolikkaista, mutta olen aikeissa peruuttaa varauksen huomenissa tmv (löysimme majapaikan, jossa voimme olla molemmat yöt samassa paikassa). Joten jos tuo paritalon puolikas kiinnostaa (lisätietoja, hinnat ym. löytyy Virpiniemen sivuilta), niin viestiä minulle mahdollisimman pikaisesti!
Vastaa Viestiin