pk-mestaruuskilpailu

Keskustelua briardien hoidosta, kasvatuksesta, koulutuksesta, terveydestä jne.
tiina hiljanen
Viestit: 17
Liittynyt: 05.11.05 20:58

pk-mestaruuskilpailu

Viesti Kirjoittaja tiina hiljanen »

Osaako kukaan sanoa hyviä majoituspaikkoja pk-kilpailupaikan lähistöltä? Tai onko briardi-ihmisillä suunnitteilla jotain yhteistä majoituspaikkaa? Sen verran tulee matkaa, että ainakin yhdeksi yöksi täytyisi löytää joku yösija.
Avatar
Minna Saarimaa
Viestit: 397
Liittynyt: 12.05.05 21:55
Suomen Briard ry: jäsen
Koirat:: .
brn Black Death Hulotte "Aino" 2015
brn Black Death Haloo "Haloo" 2015
brn Black Death Varis "Varis" 2009
Paikkakunta: Oulunsalo
Viesti:

Re: pk-mestaruuskilpailu

Viesti Kirjoittaja Minna Saarimaa »

Sama majoituspaikka olisi kyllä kiva. Mieluusti vaikka sellainen jossa voisi vähän leiritulta virittää ja iltaa istua muitten briardistien kanssa. Vielä ei ole tullut majoituspaikkaa oikein edes etsiskeltyä, mutta tällaiseen Lapuan rauniorataan olen joskus törmännyt - netissä tosin vain, ei ole käyttökokemusta. Wanha Karhunmäki näyttäisi myös tarjoavan kohtuuhintaista majoitusta kivassa ympäristössä. :smile:

Tässä vielä PK-mestaruuskisojen kaikki kokeet:

Lapua, 22.08.2015
PAHA 1, PAHA 2, PAHA 3,
Koe on avoin bouviereille, briardeille, beauceroneille, mudeille ja valkoisillepaimenkoirille. Lisäksi 3-luokka on avoin Etelä-Pohjanmaan kennelpiirin alueen koirakoille. Koe on em. rotujen rotumestaruuskoe ja Etelä-Pohjanmaan kennelpiirin piirinmestaruuskoe.

Lapua, 22.08.2015
PAEJ 1, PAEJ 2,
Koe on avoin bouviereille, briardeille, beauceroneille, mudeille ja valkoisillepaimenkoirille. Koe on em. rotujen rotumestaruuskoe.

Lapua, 23.08.2015
PAJÄ 1, PAJÄ 2, PAJÄ 3,
Koe on avoin bouviereille, briardeille, beauceroneille, mudeille ja valkoisillepaimenkoirille. Lisäksi 3-luokka on avoin Etelä-Pohjanmaan kennelpiirin alueen koirakoille. Koe on em. rotujen rotumestaruuskoe, ja Etelä-Pohjanmaan kennelpiirin piirinmestaruuskoe.

Lapua, 23.08.2015
PASU 1, PASU 2, PASU 3,
Koe on avoin bouviereille, briardeille, beauceroneille, mudeille ja valkoisillepaimenkoirille. 3-luokka on lisäksi avoin Etelä-Pohjanmaan kennelpiirin alueen koirakoille. Koe on em. rotujen mestaruuskoe, ja Etelä-Pohjanmaan kennelpiirin piirinmestaruuskoe.

Lapua, 23.08.2015
PAEK 1, PAEK 2, PAEK 3,
Koe on avoin bouviereille, briardeille, beauceroneille, mudeille ja valkoisillepaimenkoirille. Lisäksi 3-luokka on avoin Etelä-Pohjanmaan kennelpiirin alueen koirakoille. Koe on em. rotujen rotumestaruuskoe, ja Etelä-Pohjanmaan kennelpiirin piirinmestaruuskoe.

Kaikkiin kokeisiin on soittoaika: 1.8.2015 klo 12.00 mennessä
http://www.lapuankoiraharrastajat.fi/415963737
Riina Pullinen
Viestit: 270
Liittynyt: 21.02.12 14:36
Suomen Briard ry: jäsen
Koirat:: Schapendoes Tesla 2009, Briardit Zelda 2011 ja Ohmi 2016
Paikkakunta: Vanha-Ulvila
Viesti:

Re: pk-mestaruuskilpailu

Viesti Kirjoittaja Riina Pullinen »

Meitä kiinnostaa ehdottomasti yhteinen majoitus! Molemmat minniksen ehdottamat paikat vaikuttaa fiksuilta.
tiina hiljanen
Viestit: 17
Liittynyt: 05.11.05 20:58

Re: pk-mestaruuskilpailu

Viesti Kirjoittaja tiina hiljanen »

Minä kun olen vanha ja raihnainen, niin mielellään paikka, jossa on ihan kunnon sängyt ja kylppärit ym. Ilmoitelkaa tänne, jos johonkin teette varauksen, niin minä teen sitten samaan paikkaan.
Riina Pullinen
Viestit: 270
Liittynyt: 21.02.12 14:36
Suomen Briard ry: jäsen
Koirat:: Schapendoes Tesla 2009, Briardit Zelda 2011 ja Ohmi 2016
Paikkakunta: Vanha-Ulvila
Viesti:

Re: pk-mestaruuskilpailu

Viesti Kirjoittaja Riina Pullinen »

Täytyskö jonku yrittää ottaa asiakseen majoituskyselyt? Wanhan karhumäen hotellikapasiteetti näyttää jo varatulta kyseiselle ajankohdalle... :P
Riina Pullinen
Viestit: 270
Liittynyt: 21.02.12 14:36
Suomen Briard ry: jäsen
Koirat:: Schapendoes Tesla 2009, Briardit Zelda 2011 ja Ohmi 2016
Paikkakunta: Vanha-Ulvila
Viesti:

Re: pk-mestaruuskilpailu

Viesti Kirjoittaja Riina Pullinen »

Laittelin kyselyä tonne karhumäkeen niin tässä vastaus:

'Meillä on kyseisenä ajankohtana monenlaista ryhmää, joiden koko ei ole vielä tässä vaiheessa tiedossa. Asiat varmistuvat todennäköisesti muutamaa viikkoa ennen majoitusajankohtaa, joten ihan vielä en uskalla luvata onko meillä silloin tilaa.'

Ja tuon toisen paikan varauskalenteri näyttää punaista kyseiselle viikonlopulle. Olisi ehkä pitänyt herätä tähän vähän aikaisemmin :???: Mutta täytyy jatkaa kyselyjä, jos halajaa jäädä sunnuntain kisoja katselemaan.
Avatar
Annamari Aarnio
Viestit: 895
Liittynyt: 19.05.05 07:28
Suomen Briard ry: jäsen
Koirat:: brn D'ëloise du Manoir Noble "Taotao" s. 2004
brn Tosselin Tässä Tirlittan "Peppi" s. 2009
Viesti:

Re: pk-mestaruuskilpailu

Viesti Kirjoittaja Annamari Aarnio »

Järjestäjältä tuli tällainen viesti:
Mikäli jollain rotujärjestöllä on halukkuutta majoittua isommalla porukalla samassa paikassa, myös raunioradan mökit on varattu meille sinä viikonloppuna. Wanha Karhunmäki on kokolailla täynnä silloin, samoin Simpsiön mökkikylä, mutta esim LSK group kauhavalla vetää tolkuttoman määrän väkeä. Alle 30 min. pelipaikalta.

http://www.rauniorata.fi

http://www.lskbusinesspark.fi/

http://www.simpsionkullas.fi/
Riina Pullinen
Viestit: 270
Liittynyt: 21.02.12 14:36
Suomen Briard ry: jäsen
Koirat:: Schapendoes Tesla 2009, Briardit Zelda 2011 ja Ohmi 2016
Paikkakunta: Vanha-Ulvila
Viesti:

Re: pk-mestaruuskilpailu

Viesti Kirjoittaja Riina Pullinen »

Onko meillä? Mä olisin kyllä sen puoleen halukas majoittumaan, että voisin jäädä katselemaan myös sunnuntain kokeita, mutta muuten ei auta kuin ajella ees taas :) Pitäskö tää keskustelu jakaa tonne someen, jos saisi ihmisiä vähän hereille, että kenellä olisi kiinnostusta majoitus tarpeeseen? :squirrel:
tiina hiljanen
Viestit: 17
Liittynyt: 05.11.05 20:58

Re: pk-mestaruuskilpailu

Viesti Kirjoittaja tiina hiljanen »

Minä ottaisin mielelläni huoneen la-su -yöksi, jos joku varaa. Koira tietty pitäisi saada sisään :)
Avatar
Minna Saarimaa
Viestit: 397
Liittynyt: 12.05.05 21:55
Suomen Briard ry: jäsen
Koirat:: .
brn Black Death Hulotte "Aino" 2015
brn Black Death Haloo "Haloo" 2015
brn Black Death Varis "Varis" 2009
Paikkakunta: Oulunsalo
Viesti:

Re: pk-mestaruuskilpailu

Viesti Kirjoittaja Minna Saarimaa »

Minä majoittuisin mahdollisesti jopa pe-ma eli kolme yötä. :smile:
Mulle käy kumpiko noista majoitusvaihtoehdoista vain, raunioradan mökit tai tuo LSK Kauhavalla.

Nyt vain kaikki reippaasti osallistumispäätöstä ja ilmoittautumaan majoittujaporukkaan! :sling:
Avatar
Virve Kivelä
Viestit: 6
Liittynyt: 29.03.12 17:15
Suomen Briard ry: jäsen
Koirat:: Chaccado Harlem Shuffle, Peippo (3/12) + bpmn Selma & lpkn Tomppa
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Re: pk-mestaruuskilpailu

Viesti Kirjoittaja Virve Kivelä »

Mulla osallistumispäätös taitaa jäädä taas perinteisesti viimeiseen ilmopäivään, joten pitänee miettiä varmaan majoitusta jostain vähän kauempaa jos tarve tulee. Joka tapauksessa jännittäisin sunnuntain koetta niin, että ryhmämajoituksen hauskuudet menisi taatusti ihan sivu suun. :lol:
Avatar
Minna Saarimaa
Viestit: 397
Liittynyt: 12.05.05 21:55
Suomen Briard ry: jäsen
Koirat:: .
brn Black Death Hulotte "Aino" 2015
brn Black Death Haloo "Haloo" 2015
brn Black Death Varis "Varis" 2009
Paikkakunta: Oulunsalo
Viesti:

Re: pk-mestaruuskilpailu

Viesti Kirjoittaja Minna Saarimaa »

Salasana PK-mestaruuskokeisiin ilmoittautumiseen onkin annettu kokeen tiedoissa, joten ilmeisesti ei tarvitse ensin soittaa. Sen kun käy tekemässä ilmoittautumisen Kopassa. Minä ahnehdin ja ilmoitin Vaakun lauantaille erikoisjäljelle ja sunnuntaille metsäjäljelle. Saa nyt nähdä miten sitten lopulta osallistutaan. :freaky:

Ilmoittautumisethan tulee tehdä 1.8. mennessä ...eli viikon sisällä!

https://www.facebook.com/5rotumestis2015
http://www.lapuankoiraharrastajat.fi/415963737
Vastaa Viestiin