Messarin tyttöjen SERTit

Keskustelua briardien hoidosta, kasvatuksesta, koulutuksesta, terveydestä jne.
Kati Jokio
Viestit: 258
Liittynyt: 29.03.06 15:26

Messarin tyttöjen SERTit

Viesti Kirjoittaja Kati Jokio »

Olen ollut yhteydessä näyttelyn toimistoon eilisen 13.12. tiimoilta. He myöntävät, että virhe on tapahtunut, kun SERTiä ei olla jaettu. Suoraan ei voida vielä sanoa, mitä tapahtuu, koska minun ymmärtääkseni kukaan avoimen luokan sijoittunut narttu ei voi ko. palkintoa vastaanottaa.

Avoimessa luokassa oli neljä narttua, joille SERT ja vara-SERT olisi voinut mennä: Ace of Campanella Badria's Darling, SB Bonneville, Z Imagine Shimmer ja K Caipirinha. Joten, olisi aika suuri mahdollisuusprosentti saada näitä lärpäkkeitä. Eipä saanut kukaan. Ehkäpä eniten ottaa päähän Hele Väravin puolesta, joka tuli kaukaa arvonäyttelyyn, eivätkä kehätoimitsijat ymmärtäneet omia näyttelysääntöjämme. Henk. koht. antaisin SERTin hänen koiralleen. Vaikka vain ihan muuten vaan, kenenkään koiran kauneuteen katsomatta sen enempää.

Siirsin tämän keskustelun tänne osastolle siksi, etten himmennä Messarin voittajien glooriaa, joten tänne palaan asiaan sitten, kun SKL soittelee minulle päin tästä asiasta. Että te, joita asia kiinnostaa/koskettaa, jatketaan juttua täällä.
Kati Jokio
Viestit: 258
Liittynyt: 29.03.06 15:26

Viesti Kirjoittaja Kati Jokio »

No niin. Nyt ollaan säädetty urakalla SKL:n edustajan kanssa, ja homma on ihan klaari. Eli kun mainitsemani nartut eivät sijoittuneet enää kilpailuluokassa, he eivät voi SERTiä vastaanottaa. Harmillisesti toimistossa vahvistettiin pähkäilyni, mutta onneksi tämä homma meni heidän puoleltaan oikein. Eli ei tarvitse harmitella, kaikki meni oikein. Olishan se nyt ollu hiukka noloa, jos tälläättis moka käynyt olisi. Olivat suunnitelleet siellä jo vaikka mitä meidän varalle ;)

Käytän tässä kuitenkin tilaisuuden hyväksi, ja toivotan teille kaikille oikein rauhallista ja kinkukasta joulua! Ihan kaiken värisille briardeille myös.
Vastaa Viestiin