Katja, Teri ja Rita

Briardkeskustelijat esittäytyvät.
Avatar
Katja Pasanen
Viestit: 15
Liittynyt: 08.12.06 16:30
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Oulu

Katja, Teri ja Rita

Viesti Kirjoittaja Katja Pasanen »

Olen 18-vuotias Oululainen, mutta olosuhteiden pakosta asun viikot Ruukissa. Harrastuksiin kuuluu kaikenlaisten nahkatöiden väkertely ja nettailu. Koirat ja Hevoset taitaakin sitten olla enemmän elämäntapa, kuka hullu nyt viettäisi harrastuksen parissa 24h/7 :wink:
Päiviäni piristää 11-vuotias pumiherra Teri ja 23.8.06 syntynyt briardneiti Rita. Teri asuu vanhemmillani Oulussa ja Rita kulkee mukanani Ruukki-Oulu väliä. Teri on toiminut Ritalle hyvänä viikonloppu opettajana ja Ritakin osaa Terin seurassa pitää villin luonteensa kurissa, kaippa se jollain tasolla on tajunnut että Teri on tylsä eikä se leiki vaikka mitä temppuja tekisi :mrgreen: .

Rita on hurmannut kaikki tutut ja tuntemattomat, mutta kukapa ei tähän karvakasaan rakastuisi :wink:
Kuva

sitten vielä kaverukset
Kuva

miksiköhän ihmeessä mulla on ollu joka kuvassa kamera vinossa?
Avatar
Katja Pasanen
Viestit: 15
Liittynyt: 08.12.06 16:30
Suomen Briard ry: jäsen
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Katja Pasanen »

Oliskohan munkin aika hieman päivittää.

Nykyään siis laumaan kuuluu Rita, josta on kasvanut aivan ihana böönä, suorastaan unelmakoira <3

Ritan ja minun Teri-ystävä jouduttiin lopettamaan kesäkuussa vanhuuden vaivojen takia, 13-vuoden iässä. Teri oli omalla tavallaan maailman ihanin koira ja opetti minulle valtavasti koirista ja elämästä!
Tunteellisena neitinä Rita hieman masentuikin ystävän poismenosta, mutta pikkuhiljaa elämä voittaa, molemmilla :smile: mutta täytyy kyllä sanoa että mikään ei voi olla surullisempi näky kuin masentunut briard! voi sitä huokailujen määrää...Onneksi Rita jaksoi silti olla myös oma ihana itsensä, välillä masennus vain otti vallan..

Loka-Marraskuussa meidän elämäämme "sulostuttamaan" muutti musta maalaistollo kissa, joka sai nimekseen Mörkö. Tosin jokaisella, joka Mörköön on tutustunut on sille oma nimi; Nikke, Roope, Matti-Petteri, Mustafa, Musti....valitse omasi tai keksi lisää :lol:

Kodin ulkopuolella meidän laumaan kuuluu myös 1/4 osuudet kahteen lämminveriseen hevoseen...

Tämä lista EI sitten saa jatkua ennen kuin a.palkka nousee b. kämppä kasvaa c. kissa ja varsa kasvaa d.Rita kasvaa

Se on päätetty sitten! :lol:
Mikään ei ole ystävällisempi otus kuin märkä koira <3
Vastaa Viestiin